TEDAVİLERİMİZ

Tüm bu hizmetler, hastalarımızın sağlıklı bir yaşam sürmeleri için verilmektedir.

Yurtdışı ve Yurtiçi Hastalarına Obezite Cerrahisi ve Metabolik Cerrahi Başta Olmak Üzere Malignite, Meme, Tiroid, Karın Duvarı Fıtığı ve Sindirim Sistemi Hastalıkları , Tüp Mide Ameliyatı , Safra Kesesi Ameliyatı ve Kasık Fıtığı , Göbek Fıtığı , Karın Fıtığı , Obezite Ameliyatı ve Kapalı Fıtık Ameliyatı Gibi Bir Çok Alanda Cerrahi Tedaviler Sunmaktadır

Tüp Mide Ameliyatı

Tüp mide operasyonu, fazla kiloları nedeniyle farklı sağlık sorunları yaşayan hastalar için geliştirilmiş bir yöntemdir. Halk arasında mide küçültme ameliyatı olarak da bilinen bu yöntem ile hastalar, başlangıç ağırlıklarının yarısından fazlasını verebilir.

• 2 Ayda Başlangıç kilosunun %10’u
  • 3 Ayda Başlangıç kilosunun %15’i
  • 6 Ayda Başlangıç kilosunun %25’i
  • 9 Ayda Başlangıç kilosunun %30’u
  • 12 Ayda Başlangıç kilosunun %40’ı
Gastrik Bypass Ameliyatı

Gastrik Bypass operasyonu, obezite tedavisi için kullanılan cerrahi bir yöntemdir. Bu yöntem, midenin çok büyük bir oranda küçültülmesini ve sindirim sistemindeki emilimin azaltılmasını sağlar.

• Roux-en-Y (Proksimal)
    • Roux-en-Y (Distal)
    • Mini Gastrik Bypass (Loop)
Kapalı Fıtık Ameliyatı

Laparoskopik (kapalı) fıtık cerrahisi , fıtık ameliyatlarının kapalı bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlayan yöntemdir. Teknolojide yaşanan gelişmelerden yararlanılarak geliştirilen bu teknikte, geleneksel cerrahi yöntemlerdeki kadar büyük kesilere ihtiyaç duyulmaz.

• Kasık Fıtıkları
  • Göbek Fıtıkları
  • Kesi Yeri Fıtığı
  • Epigastrik Herni
  • Spiegel Herni
Tiroid Ameliyatları

Tiroid denildiği zaman akla farklı hastalıklar gelebilir. Ancak söz konusu hastalıklarda guatr ve nodül kavramlarının öne çıktığını ifade etmek yanlış olmayacaktır.

Revizyon Operasyonları

Revizyon operasyonları, daha önce gerçekleştirilen cerrahi işlemlerin sonuçlarını düzeltmek için yapılan cerrahi operasyonlara verilen isimdir.

Kapalı Kolon Kanseri Ameliyatı

Kalın bağırsak kanseri veya bilinen diğer adıyla kolon kanseri, insanların yaşamlarını tehdit eden önemli bir hastalıktır.

Onkoplastik Meme Cerrahisi

Onkoplasitk meme ameliyatları, onkolojik tedavi ile estetik cerrahinin bir arada olduğu operasyonlara verilen genel isimdir. Meme kanseri tedavisi için geliştirilmiştir. Yeni nesil tedavi yöntemi olarak kabul edilen bu ameliyatlar, kadınların hem kanserden kurtulmasını hem de memelerini kaybetmemelerini hedeflemektedir.

Safra Kesesi Ameliyatı

Safra kesesi ameliyatları, safra kesesinde meydana gelen rahatsızlıkların tedavisi için kullanılan yöntemlerden biridir. Medikal tedavilerin yetersiz kaldığı durumlarda cerrahi yöntemler gündeme gelmektedir. Safra kesesindeki hastalığa ve hastanın genel durumuna göre bu ameliyatlar farklı şekillerde yapılabilmektedir.